head alap nettaska.hu
Pin It

Általános Szerződési Feltételek
nettaska.hu webáruház
pdf verzió letölthető

Az Általános Szerződési Feltételekben (továbbiakban ÁSZF) tájékozódhat a nettaska.hu weboldalon (továbbiakban: honlap, webáruház) elérhető szolgáltatásokról, a felhasználás módjáról, feltételeiről. A felhasználó, a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1. Szolgáltató adatai
Webáruház üzemeltető: ZOLFEREX KFT.
Webáruház fantázia elnevezése: Nettáska.hu, Nettáska, nettaska 
Székhely: 1105 Budapest, Martinovics tér 5.
Postai cím: 1105 Budapest, Martinovics tér 5.
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: (06-1) 261-2142, Fax: (06-1) 261-2144
Ügyfélszolgálat nyitvatartása:
Hétfő - Csütörtök: 8 - 16h
Péntek: 8 - 14h

Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-678746 vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.
Adószám: 11426518-2-42


 

Tárhelyszolgáltató neve: CRISCOMP INFORMATIKA KFT - Joomla üzletág 
székhelye: 4030, Debrecen, Gyoma u. 17
e-mail címe (központi): Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
e-mail címe (Joomla üzletág): Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

2. Felhasználás feltételei
2.1. Szerzői jogok
Honlapunk teljes egésze, beleértve a szövegeket, képeket, grafikai elemeket, stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így azt a tulajdonos kifejezett engedélye nélkül kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!
A weboldalunkon szereplő logók, vagy egyéb márkajelzések annak jogos tulajdonosához tartoznak.
2.2. Felelősség
Felhasználó a honlapot kizárólag saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért. A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

3. A webáruházban/szolgáltatónál történő vásárlás
3.1. Vásárlás telefonos vagy e-mailes megrendeléssel:
Kőbányai központunkban a rendelés leadása után akár azonnal átveheti a megrendelt terméket. Személyes átvétel esetén rendelését e-malien vagy telefonon is leadhatja. 
Kérjük, írjon az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre vagy munkanapokon 8 és 16 óra között (péntek: 8 - 14 óra) telefonos rendelést is felveszünk az 1-261-2143  vagy a 30-4487914 telefonszámon.
 Az árut a Budapest, X. ker. Martinovics tér 5. sz. alatti telephelyünkön visszaigazolásunk után átveheti. Felhívjuk azonban szíves figyelmét, hogy raktárunkban csak a megrendelt áruk vehetők át, közvetlen vásárlásra nincs lehetőség.

3.2. Vásárlás regisztrációval:
A legkényelmesebben regisztrációval vásárolhat. A már regisztrált partnereink a megadott felhasználói névvel és jelszóval bármikor újra bejelentkezhetnek. A regisztráció mindössze 2 percet vesz igénybe, csak egyszer szükséges és csak a vásárláshoz szükséges adatokat kérjük megadni: 

  • az Ön neve + esetleg cégnév (SZÁMLÁZÁSI NÉV),
  • címe (SZÁMLÁZÁSI CÍM),
  • és e-mail címe, telefonszáma a kapcsolattartás érdekében.

Fiókjához felhasználói név és jelszó is szükséges a mindenkori bejelentkezéshez.
A számlázási és szállítási cím természetesen eltérhet egymástól. Ez esetben a szállítási címet is indokolt megadni, hogy rendelését pontosan tudjuk teljesíteni. Amennyiben regisztrációkor problémát tapasztal, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak.

3.3. Vásárlás regisztráció nélkül:
A kosarába helyezett termékeket bejelentkezés nélkül, a vevői adatok kitöltésével is megvásárolhatja. Kérjük, a megrendelés elküldésekor fogadja el az általános szolgáltatási feltételeket.

3.4. Személyes adatainak módosítása: 
Személyes adatait – a bejelentkezést követően – bármikor módosíthatja. Ha esetleg elfelejti jelszavát, vagy felhasználói nevét, a bejelentkezéskor használt e-mail cím segítségével az adatok pótolhatók. Fontos, hogy a megrendelés elküldésekor az aktuális szállítási cím és a számlázási adatait is tüntesse fel, mivel a kiszállítás és a számla kiállítása is ezen adatok alapján történik. Kérjük, hogy szállítási címként olyan címet adjon meg, ahol a kiszállítást végző futár napközben is el tudja érni Önt – ez lehet akár az Ön munkahelye is.

3.5. Árak:
A termékeink mellett feltüntetett árak minden esetben bruttó vételárak, melyek az általános forgalmi adót is tartalmazzák. Amennyiben az egyszeri rendelési érték meghaladja a bruttó 100.000 Ft-ot, kérje speciális ajánlatunkat ügyfélszolgálatunktól. (Viszonteladóinkra mind a vételárak, mind a rendelési érték tekintetében külön szabályozás érvényes!)

3.6. Megrendelés folyamata:
Válassza ki a megvásárolandó termékeket. Egyes termékeknél szín és méretválaszték is elérhető. Kérjük ezt is kívánalmainak megfelelően válassza ki. A megrendelhető áruk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból ismerhetők meg. Az árucikkek mellett található fotók kisebb mértékben eltérhetnek az áru tényleges színétől vagy kivitelétől. Virtuális bevásárló kosarába a "Kosárba tesz" gombbal helyzheti az árukat. A kosárba helyezéskor új ablakban jelzi a webáruház, hogy bekerült a kosárba és választhat hogy tovább vásárol vagy a kosár megjelenítésével áttekinti azt.
A kosár áttekintésekor még mindíg változtathat a megrendelendő áruk mennyiségén vagy akár ki is veheti a kosárból.  Amennyiben rendelkezik promóciós kuponnal, úgy azt is jelezheti a webáruháznak.
Szállítási és fizetési mód megadása után a "Megjegyzések ..." beviteli mezőben jelezhet felénk a megrendeléssel kapcsolatosan. A jelen ÁSZF elfogadása után a "Megrendelés megerősítése" gombra kattintva  elindította a megrendelést amin a webáruház felületén már nem tud módosítani (leddig a pontig tud bármilyen adatbeviteli hibát, elírást javítani).
A megrendelés végső kimenetén megköszönjük a megrendelést.

3.7. Visszaigazolás:
A megrendelés rögzítéséről rendszerünk azonnal küld Önnek egy visszaigazoló e-mailt (kérjük SPAM mappáját is ellenőrizze), melyben jelezzük, hogy a rendelése megjelent a rendszerünkben. Ez a visszaigazolás nem jelenti azt, hogy a rendelését biztosan teljesíteni tudjuk. 
Ezt követően a kiszállítással (áru átvételével) kapcsolatosan mindenképpen fog kapni újabb írásbeli értesítést, de lehetséges, hogy még ezt megelőzően munkatársunk telefonon keresni fogja Önt, amennyiben bármilyen egyeztetés szükséges a megrendelésével kapcsolatosan.
Ha a visszaigazolást tartalmazó e-mail üzenetben adatbeviteli hibát vél felfedezni, kérjük jelezze az ügyfélszolgálatunkon a rendelési szám megadásával.

3.8. A szerződés létrejötte:
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak az irányadók. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződés magatartási kódexre nem utal. A megrendelés elküldésével Fogyasztó kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt árut átveszi, és a vételárat illetve esetleges szállítási díjat személyes átvételkor kiegyenlíti. A weboldalon megjelentetett árak bruttó darabárak, a szállítási költségeket nem tartalmazzák. A megrendelőlap kitöltésével és elküldésével, valamint annak a "Nettáska.hu webáruház" e-mail által történő visszaigazolásával távollévők közötti szerződés jön létre ZOLFEREX KFT  (Adószám: 11426518-2-42), mint Eladó, valamint a Megrendelő, mint Fogyasztó között. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

3.9. A szerződés iktatása:
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

3.10. Számla:
A Szolgáltató minden esetben papíralapú számlát állít ki. A papíralapú számlát a rendelt termékekkel együtt bocsátja a Felhasználó rendelkezésére. Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor külön kell azokat megrendelnie. Személyes átvételkor a számlát az áru átvételekor kapja meg a Felhasználó.

 

4. Áru átvétele, fizetési módok, szállítási határidő, szállítási díj:

4.1. Átvétel, szállítási határidő, szállítási díj
Amennyiben a kiválasztott termék raktárunkban van, az - a visszaigazolást követően - személyesen azonnal átvehető. Utánvétes szállítás esetén a raktáron levő terméket legkésőbb a megrendelést követő napon átadjuk a GLS futárszolgálatnak, amely a következő napon szállít a megrendelő címére. Ön tehát a megrendeléstől számítva legkésőbb 2 munkanapon belül megkapja a raktáron levő árut. 
Amennyiben a termék nincs a megadott színben vagy méretben raktáron, értesítjük, mikor várható érkezése, esetleg helyettesítő terméket ajánlunk fel. Ha a megrendelésén személyes átvételt jelölt meg, akkor ügyfélszolgálatunk keresni fogja Önt átvételi időpont egyeztetés céljából.

Házhozszállítás díja: bruttó 1.270 Ft   10.000 Ft feletti rendelésnél ingyenes kiszállítást vállalunk!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagon, még a szállító cég alkalmazottjának jelenlétében kérje a csomagolás kibontását, győződjön meg róla, hogy a termék nem szenvedett-e sérülést, hiánytalanul megvan-e minden termék, vagy alkatrész, s ha nem, azt még a futár jelenlétében jegyzőkönyvben rögzítse, és azt a lehető legrövidebb időn belül írásban juttassa el hozzánk! Futártól való áruátvételt követően külső sérülésre vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 4.2. Fizetési módok:
A megrendelt termékeket az átvételtől függően a következő módon fizetheti ki:

1) Utánvétes fizetés a futárnál készpénzben vagy bankkártyával.
Házhozszállításnál a megrendelt termékek vételárát a futárnál kell kifizetnie, készpénzzel vagy bankkártyával. A GLS csomagpontra rendelt árut az átvételkor készpénzben vagy - csomagponttól függően - bankkártyával is kifizetheti.

2) Személyes átvétel raktárunkban, fizetés készpénzzel vagy bankkártyával.

3) Fizetés előre történő utalással.
A megrendelés összegét előre utalással is kiegyenlítheti a következő bankszámlára történő átutalással:
Jogosult neve: Zolferex Kft.
Jogosult számlaszáma: 10200830-32322237-00000000 (Kereskedelmi és Hitelbank) 
IBAN: HU86 1020 0830 3232 2237 0000 0000 SWIFT : OKHBHUHB
Az átutaláson kérjük, tüntesse fel a rendelés-visszaigazoláson szereplő rendelési számot.
Előre történő utalás esetén a megrendelt termékeket csak akkor adjuk át a futárnak, ha a vételár megérkezett bankszámlánkra.

4) Online fizetés bankkártyával honlapunkon K&H Onlinepay modul segítségével.
A megrendelt árut weboldalunk felületén bankkártyával is kifizetheti. Online bankkártyás fizetés esetén oldalunk a fizetéskor átirányítja Önt a K&H bank felületére, az ott megadott adatokat csak a bank rendszere dolgozza fel, webáruházunk az adatokhoz nem fér hozzá. Online bankkártyás fizetés részleteit külön pontban találja jelen ÁSZF-ben.
Személyes átvételkor is lehetősége van átutalásos vagy online bankkártyás fizetésre. Bankátutalás esetén az ellenérték bankszámlánkra történő megérkezése után az árut egyeztetett időpontban, raktárunkban átveheti.

 

5. Elállási jog
5.1. Elállási jog gyakorlása

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).
A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) naptári napon belül a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján szerződéstől a Fogyasztó indokolás nélkül elállhat.
Fogyasztó a szerződés megkötésének és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja elállási nyilatkozat mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát ebben a pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
Mindkét esetnél a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként kell postára adnia, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett postai címére (nem postán vagy csomagponton maradó csomagként) indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 naptári napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel vagy nem a levelezési címre visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek annak okán merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Ebben az esetben Szolgáltató az értékcsökkenés megtérítését követelheti. Fogyasztó köteles a terméket eredeti csomagolásban visszaküldeni. Fogyasztó nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a vásárlást igazoló eredeti számlát nem tudja felmutatni/visszaküldeni. 

5.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog
- Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
- Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
- Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.
- Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.
- Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
- Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
- Olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Szolgáltató által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor.
- Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.
- Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta.
- Hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével.
- Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében.
- Lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.
- A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

 

6. Szavatosság
6.1. Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
Használt termékek esetén ez a határidő 6 hónap.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

 

6.2. Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő Felhasználó – választása szerint – az 6.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

6.3. Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztó részére történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználót a jótállásból fakadó jogok az 6.1. és a 6.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

7. Jogérvényesítési lehetőségek
7.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: ZOLFEREX KFT

Levelezési cím: 1105 Budapest, Martinovics tér 5.

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak köteles átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 25 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

 

7.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára /Vitás esetekben mindkét félnek békéltető testületi eljárásban való együttműködési kötelezettsége van./:

Békéltető testületek elérhetőségei:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Név: Mátyus Mariann
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.;

Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Név: Dr. Bodnár József
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.;

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Név: Dr. Bagdi László
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.;

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Név: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.;

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.;

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Név: Dékány László, Jerney Zoltán
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.;

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Név: Kirst László
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.;

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Név: Horváth László
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.;

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
Név: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.;

Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Név: Pintérné Dobó Tünde
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.;

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.;

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Név: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.;

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Név: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.;

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Online vitarendezési platform:

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Magyarország is köteles ún. online vitarendezési kapcsolattartó pontot működtetni, ahol minimum két tanácsadónak kell rendelkezésre állnia, akik segítik a vitás feleket, ha az eljárással kapcsolatban kérdésük merülne fel. Ezt a feladatot hazánkban a Budapesti Békéltető Testület látja el.

[http://www.bekeltet.hu/1-Hirek/296-Online-vitarendezes-ingyen-gyorsan-egyszeruen-gyakori-kerdesek-es-valaszok]

Az online vitarendezési platform az alábbi linken érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Adatvédelem:


Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Fogyasztóvédelmi hatóság:

A fogyasztók a fogyasztóvédelmi panaszaikat a lakhelyükhöz legközelebb eső illetékes járási hivatal fogyasztóvédelemmel foglalkozó munkatársainál jelenthetik be. A panasz elbírálását követően szükség esetén lefolytatják a hatósági eljárást. A másodfokú hatósági feladatok – amelyeket korábban az NFH látott el – országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatalhoz kerültek. A járási hivatalok listája az alábbi linken található: http://jarasinfo.gov.hu/

 

 9. Adatvédelem

A webáruház használata során a ZOLFEREX KFT. (nettaska.hu) rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a ZOLFEREX KFT. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webszerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Szolgáltató mindaddig rögzíti, amíg a Felhasználó nem kéri azok törlését. A webáruház böngészése során lehetőség lesz feliratkozni hírlevélre. Itt megadott adatait a nettaska.hu bizalmasan kezeli, feliratkozásával hozzájárul ahhoz, hogy adatait marketing kapcsolattartás, piackutatás, valamint ügyfélszerzés céljára felhasználjuk. A leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető e-mailben vagy telefonon. 
Adataid törlését, módosítását bármikor kérheted írásban a(z) Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. trv. rendelkezései az irányadók. 

 

 

9. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes. A honlapon feltüntetett árak tartalmazzák az áfát, de nem tartalmazzák a szállítási költséget.

 

10. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

 

11. Online Bankkártyás fizetés - OnlinePay használatával

A ZOLFEREX KFT a K&H Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást biztosít vásárlóinak, ügyfeleinek. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A ZOLFEREX KFT. a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a K&H Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a ZOLFEREX KFT. nem értesül, azokat csak a K&HBank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a ZOLFEREX KFT. weboldala tájékoztatja.
A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.
A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.
Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!

 

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.
Mire figyeljen a vásárláskor?
* Olvassa el ezt az ismertetőt, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
* Tanulmányozza át a ZOLFEREX KFT. biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
* Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
* Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
* Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
* Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról
Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a K&H Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a K&H Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
Elfogadott kártyák
A K&H Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.
Fizetés lépései
1. Ön a nettaska.hu oldalon érvényes megrendelést tesz bankkárytás fizetést választva
2. A megrendelés véglegesítésekor vagy a visszaigazoló e-mailben található "bankkártyás fizetéshez kattintson ide" elnevezésű hivatkozásra kell kattintania
3. Ezt követően Ön átkerül a K&H Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
4. Ellenőrizze le, hogy az összeg megfelel a megrendelésben szereplő összeggel.
5. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
6. A fizetést követően Ön visszatér a ZOLFEREX KFT. oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően - ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti -, a K&H Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével. Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a ZOLFEREX KFT. oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző "Vissza/Back" vagy a "Frissítés/Refresh" gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

12. Egyéb

A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a ZOLFEREX KFT. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. 

Honlapunk működésével, a megrendeléssel és a szállítással kapcsolatosan felmerülő bármilyen kérdés esetén, elérhetőségeinken keresztül készséggel állunk mindenki rendelkezésére! 

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2017.07.01.